Porsche 911 GT2 RS MR is the fastest road-legal sports car ever at the Ring

Η Porsche 911 GT2 RS MR είναι το γρηγορότερο road-legal αυτοκίνητο στο Nürburgring

Η Porsche 911 GT2 RS MR εφοδιασμένη με το MR Performance Kit της Manthey-Racing και οδηγό τον δοκιμαστή της Porsche Lars Kern έκανε χρόνο 6:40.33 λεπτών στο Nürburgring που αποτελεί νέο ρεκόρ.

Έτσι το αυτοκίνητο της Manthey-Racing είναι το γρηγορότερο road-legal στο Nürburgring.

Το ρεκόρ αυτό είναι το δεύτερο για τον συνεργάτη του KW  Manthey-Racing και την Porsche για το 2018. Είχε προηγηθεί ο οδηγός της Porsche Laurens Vanthoor με την 911 GT3 R (FIA GT3 προδιαγραφές) που έκανε ρεκόρ στις δοκιμές του 24ωρου αγώνα ADAC Zurich 24h Race Nürburgring Nordschleife.

Με χρόνο δοκιμών 8:09.105 λεπτά, ο Laurens Vanthoor κέρδισε το “Glickenhaus Trophy” και πήρε την pole position στο διάσημο 24ωρο αγώνα του Nürburgring Nordschleife.

Η διαδρομή των 20.6 χιλιομέτρων με τις 70 στροφές και τις διαφορετικές συνθήκες οδοστρώματος είναι γνωστή ως “πράσινη κόλαση” και αποτελεί εδω και δεκαετίες πεδίο εξέλιξης αναρτήσεων.

Ο Nicolas Raeder που είναι ο Managing Director της  Manthey-Racing δήλωσε: ” Μαζί με την Porsche Motorsport αφιερώσαμε όλη μας την τεχνογνωσία για αυτό το ρεκόρ. Το να κάνεις την 911 GT2 RS ακόμα πιο γρήγορη είναι από μόνο του μια πρόκληση. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που τα καταφέραμε και το συνδιάσαμε με ένα νέο ρεκόρ.”

Το streetlegal MR Performance Kit για την Porsche 911 GT2 RS, αποτελείται από το αεροδυναμικό πακέτο MR aerodynamics package, ζάντες από μαγνήσιο MR magnesium wheels, φρένα MR brake pads, μεταλλικά σωληνάκια φρένων MR braided-steel brake lines, επιπλέον δοχείο νερού MR water tank και μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit κατασκευασμένη από τον KW.

Το MR Performance Kit της Manthey-Racing προσφέρει τεχολογία βγαλμένη από τους αγώνες βελτιώνοντας την 911 GT2 RS και αποτελεί την ιδανική λύση για χρήση σε club racing και track day events. Η μόνη διαφορά που είχε το αυτοκίνητο που έκανε το ρεκόρ ήταν το κάθισμα του οδηγού που για λόγους ασφαλείας ήταν αγωνιστικό ( χωρίς να έχει διαφορά στο βάρος σε σχέση με το εργοστασιακό).

Ο Lars Kern δήλωσε μετά το ρεκόρ: “Ήταν πολύ διασκεδαστικό. Με το performance kit η ισορροπία του αυτοκινήτου είναι τόσο καλή που δεν χρειάστηκε να ρισκάρω για να είμαι γρήγορος. Επειδή νύχτωνε ήξερα ότι θα είχα μόνο μία προσπάθεια. Τελικά χρειάστηκα μόνο μια.” Το ρεκόρ έγινε με φθινοπωρινές καιρικές συνθήκες και στεγνό οδόστρωμα στο Nürburgring.

Φωτογραφίες :Gruppe C Photography, KW