Εκτός από τα SUV και τα οχήματα εκτός δρόμου, η κίνηση σε όλους τους τροχούς all-wheel drive είναι δημοφιλής και σε αρκετά μοντέλα μεσαίας κλάσης. Ο KW automotive είναι από τους λίγους κατασκευαστές παγκοσμίως που εξελίσει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για μοντέλα all-wheel drive των Audi, BMW, Mercedes-Benz και Volkswagen.
Τα αυτοκίνητα με all-wheel drive μεταφέρουν καλύτερα τη δύναμη του κινητήρα στο δρόμο. Στα μοντέλα της all-wheel drive της Mercedes η ροπή κατανέμεται σε όλους τους τροχούς μέσω του κεντρικού διαφορικού. Η διαχείρηση της ροπής σε κάθε τροχό γίνεται μέσω μιας σειράς συστημάτων πρόσφυσης. Έτσι το αυτοκίνητο έχει περισσότερη πρόσφυση στις στροφές. Κατά τη στροφή οι εξωτερικοί τροχοί έχουν περισσότερο φορτίο από τους εσωτερικούς και το σύστημα τους μεταφέρει περισσότερη δύναμη.
Τώρα με τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KW Variant3 η Mercedes C-Class 4MATIC έχουν ακόμα περισσότερη πρόσφυση, βελτιωμένη σταθερότητα και μεγαλύτερη ακρίβεια στο σύστημα διεύθυνσης. Η τεχνολογία της Variant3 προέρχεται από τους αγώνες και προσφέρει ξεχωριστή ρύθμιση για την ταχύτητα επαναφοράς (rebound) και την ταχύτητα βύθισης (bump).
Η ρύθμιση της ταχύτητας επαναφοράς έχει επίδραση στην πρόσφυση και στην άνεση κατά την οδήγηση.
Αντίστοιχα η ρύθμιση της ταχύτητας βύθισης επιδρά στο κράτημα και στις κλίσεις του αμαξώματος.
Για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική ασφάλεια οι βαλβίδες έχουν ειδικά bypass τα οποία ανοίγουν όταν το αυτοκίνητο περνάει με ταχύτητα πάνω από εγκάρσια ανωμαλία βυθίζοντας το πιστόνι της ανάρτησης και διατηρώντας την επαφή του τροχού με το οδόστρωμα.
Η KW Variant 3 προσφέρουν και ρύθμιση ύψους όπου για τις Mercedes-Benz C-Class sedan το εύρος χαμηλώματος είναι από 15 έως 40 χιλιοστά και για τους δύο άξονες.
Το αντίστοιχο εύρος χαμηλώματος για το coupe 4MATIC είναι 10 έως 35χιλιοστά μπροστά και 15 έως 40 χιλιοστά πίσω ενώ για την έκδοση station wagon είναι 15 έως 40 χιλιοστά μπροστά και 15 εώς 40 πίσω. Ουσιαστικά τα μοντέλα all-wheel drive με την KW Variant3 μπορούν να χαμηλώσουν εξίσου με τα πισωκίνητα μοντέλα C-Class. Το χαμήλωμα γίνεται μέσω του ρυθμιστικού που υπάρχει στο ειδικά σχεδιασμένο τραπεζοειδές σπείρωμα του γονάτου της ανάρτησης.